Datum objave: 1. travnja 2025.
Kategorija: Vijesti

Započeo projekt “STEMpo – Ritam zajednice: Digitalne kompetencije za humani razvoj”

Projekt “STEMpo – Ritam zajednice: Digitalne kompetencije za humani razvoj” usmjeren je na jačanje kapaciteta DKolektiva u svrhu povećanja interesa za STEM područja, osnaživanje IKT, digitalnih kompetencija te poticanja aktivnog sudjelovanja učenika i zajednice u STEM aktivnostima za razvoj zajednice, solidarnosti, inkluzije i održivog razvoja, a kroz interdisciplinarni pristup i suradnju s akademskom zajednicom i školama.

Kritičko razmišljanje, digitalne kompetencije i inovativnost postaju neizostavni alati za napredak društva.

Započeli smo s projektom “STEMpo – Ritam zajednice: Digitalne kompetencije za humani razvoj”, koji je usmjeren  na jačanje kapaciteta DKolektiva u svrhu povećanja interesa za STEM područja, osnaživanje IKT, digitalnih kompetencija te poticanja aktivnog sudjelovanja učenika i zajednice u STEM aktivnostima za razvoj zajednice, solidarnosti, inkluzije i održivog razvoja, a kroz interdisciplinarni pristup i suradnju s akademskom zajednicom i školama.

U Kongresnom centru Nacionalne i sveučilišne knjižnice prisustvovali smo STEM festivalu i svečanoj dodjeli ugovora korisnicima projekata u sklopu Poziva “Jačanje kapaciteta organizacija civilnoga društva za promociju STEM-a”, financiranog iz Europskog socijalnog fonda plus.

Očekivani rezultati projekta:

  1. STEM kapaciteti za budućnost: Osnaženi kapaciteti DKolektiva za izradu kurikuluma, provedbu edukacija IKT, digitalne pismenosti i razvoj holističkih programa koji povezuju STEM s razvojem zajednice, kroz upostavljanje partnerstva s 1 fakultetom i 6 škola (8 zaposlenika DKolektiva povećalo kompetencije za provedbu STEM radionica za učenike kroz sudjelovanje na 4 izobrazbe i 1 studijskom posjetu organiziranim od strane stručnjaka, 10 izobrazbi i 10 mentoriranja organiziranih od strane Filozofskog fakulteta Osijek).
  2. STEM aktivnosti za učenike: Povećan interes za STEM područja, osnažene IKT i digitalne kompetencije kroz praktičnu primjenu za razvoj zajednice, kritičkog mišljenja i suradničkih vještina kod 300 učenika godišnje, te uključivanje lokalne zajednice u STEM aktivnosti (godišnje provedeno 120 STEM radionica za učenike i 12 događanja promocije STEM-a na javnim mjestima).
  3. Komunikacija i vidljivost: Na godišnjoj razini objavljeno 8 informacija o potpori ESF+, 12 objava o aktivnostima projekta i 12 promotivnih videa, provedeno javno oglašavanje, redovito informiranje putem komunikacijskih kanala partnera i medija.

Provedba projekta počela je 12.3.2025., a projekt će trajati do 11.3.2028.

Nositelj projekta je DKolektiv – organizacija za društveni razvoj, a partneri na projektu su: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera – Filozofski fakultet Osijek, OŠ Frana Krste Frankopana (Osijek), OŠ Franje Krežme (Osijek), OŠ Hinka Juhna (Podgorač), OŠ Ivana Brlić Mažuranić (Strizivojna), OŠ Ljudevita Gaja (Osijek) i OŠ Vladimira Becića (Osijek).

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda plus. Ukupna vrijednost projekta je 292.103,12 €.

Projekt “STEMpo – Ritam zajednice: Digitalne kompetencije za humani razvoj”

Pročitajte još

OBAVIJEST RODITELJIMA ŠKOLSKIH OBVEZNIKA

OBAVIJEST RODITELJIMA ŠKOLSKIH OBVEZNIKA

Kreirane su upisnice za djecu koja će se školovati po redovitom programu.  Preko sustava e-Građani potrebno je preuzeti upisnicu, potpisati ju te skeniranu učitati u sustav. Nakon toga će administrator odobriti postupak upisa za Vaše dijete čime će biti završen...

Dani medijske pismenosti 2025. godine

Dani medijske pismenosti 2025. godine

11. travnja 2025. učenici osmih razreda pod mentorstvom nastavnice povijesti Zrinke Racić obilježili su Dan medijske pismenosti pod nazivom Ostavljam li digitalni otisak?. Učenici su ispunjavali upitnike, pogledali predavanje, sudjelovali u raspravi, pogledali...

Posjet skupine Regoč DV Bajka

Posjet skupine Regoč DV Bajka

U četvrtak 10. travnja 2025. godine u 1. razred su stigli gosti. Došla je skupina Regoč DV Bajka, naši budući prvašići. Učenici i učiteljica su zajedno pročitali zanimljivu slikovnicu Zec koji nije volio dijeliti i saznali razliku između zeca i kunića. Zatim su,...

Skip to content