Dobrodošli na službenu stranicu Osnovne škole “Ivana Brlić Mažuranić” Strizivojna

Stranica pruža sve važne informacije o našoj školi, njenim aktivnostima i resursima za učenike i roditelje. Ovdje ćete pronaći najnovije vijesti, raspored nastave, informacije o školskim događanjima i puno više.

Izložba učeničkih radova

Daroviti učenici predmetne nastave iz umjetničkog područja Likovne kulture pod vodstvom učiteljice Dajane Karas Dragić i psihologinje Marije Jurić izradili su digitalne crteže emocija u sklopu projekta Društveni i S(te)MART. Svoje digitalne crteže izradili su u...

CDŠ – B1 program

Stigao je vrtni šah u našu školu Od danas dvorište naše škole krasi komplet vrtnog šaha koji je nabavljen za učenike polaznike B1 programa Matematička skupina, kao i za potencijalno darovite učenike te ostale koji žele unaprijediti svoje vještine igranja šaha. Figure...

Osnovni CAP  – radionica prevencije nasilja

U ponedjeljak 10. 6. 2024.  u Područnoj školi Soljak održana je CAP radionica za učenike 4.a i 4.b razreda i KRO Soljak. Radionicu su vodile učiteljice Ivana Goluža, Zora Leko Mlivić i Itana Tomšić. CAP je jedan od najobuhvatnijih i najinovativnijih programa...

Kutak za roditelje

DIJETE SE BOJI ODLASKA U ŠKOLU

Čak 30 % djece na početku škole pokazuje averzivne reakcije. Djeca koja osjećaju strah od škole najčešće se žale da ih boli glava, osjećaju trbobolju, povraćaju, lupa im srce, pretjerano se znoje, imaju probleme sa spavanjem. Potraju li te reakcije dulje od mjesec dana, valja potražiti liječničku pomoć.

DIJETE NE MOŽE MIRNO SJEDITI 45 MINUTA

Većina djece ne može. U pravilu, djeca nakon svakih 15 minuta mijenjaju položaj. Prema modernim tehnikama poučavanja koje se primjenjuju u svim osnovnim školama, zadaća je učitelja da tijekom jednog nastavnog sata izmijeni šest situacija. Dobar učitelj tolerirat će da se djeca prošeću uz dozvolu odu na zahod, a nemirniju djecu angažirat će da obriše ploču, zašilje olovku i slično.

KOLIKO ČESTO TREBA IĆI NA INFORMACIJE?

Ako je potrebno i svaki dan, a najmanje jednom u dva tjedna. Čim se primijeti da se dijete osjeća nesigurno i da postaji problem vezan uz školu, valja o tome porazgovarati s djetetom i s njegovim razrednikom.

Eko-škola

30.04.2010.

Važan datum

Osnovna škola “Ivana Brlić Mažuranić” iz Strizivojne  je u lipnju 2009. uključena u međunarodni program Eko škola. Nakon  provođenja ekoloških aktivnosti i ispunjavanja određenih kriterija kao X. generacija stekla je status Međunarodne Eko – škole 30. 4. 2010. godine.

Koraci

Koraci koji su bili potrebni da steknemo i zadržimo status eko – škole:

  1. Osnivanje odbora eko – škole
  2. Ocjena stanja okoliša
  3. Plan djelovanja (izrada programa)
  4. Praćenje stanja i ocjenjivanje
  5. Rad prema nastavnom programu
  6. Obavješćivanje javnosti i uključivanje medija
  7. Eko – kodeks
Skip to content