2020-02-05 11:17:08

Zabavna obrada lektire „Slikopriče“

 

Zabavna obrada lektire „Slikopriče“

U mjesecu siječnju učenici 1.a razreda nastavili su s projektom  Književni poligon. Čitali su Slikopriče spisateljice Željke Horvat-Vukelja. Slikopriče su inače vrlo omiljene među učenicima. Aktivnosti  su osmišljene za dva školska sata.

U prvoj aktivnosti ponovili su što su slikopriče. Učiteljica Ivana Mandarić zadala je na ploči dvije rečenice koje su učenici trebali prepisati u pisanku. Dvije riječi po izboru zamijenili su slikom. U drugoj aktivnosti uslijedilo je čitanje slikopriča (učiteljica čita tri slikopriče po izboru). Nakon svake slikopriče slijedila je interpretacija uz pomoć "pripovjedne  kocke". Učenici su u krug slali "pripovjednu kocku", okretali ju zatvorenih očiju te odgovarali na pitanje koje se nalazi na gornjoj plohi.

PITANJA: 1.Koja je ideja (tema) priče? 2.Gdje i kada se odvija radnja priče? 3.Tko su likovi u priči? 4.Što se dogodilo u priči? 5.Koji je problem priče? 6.Kako je riješen problem priče?

Treća aktivnost uključila je rad u trojkama te su učenici dobili zadatak da od ponuđenih sličica napišu svoju slikopriču.

Učiteljica Ivana podijelila je svoju interpretaciju Slikopriča, a mi čestitamo učiteljici i učenicima na zanimljivoj interpretaciji.

 

                                         Marija Jurić, školska psihologinja

 

 

 

 

 


Osnovna škola "Ivana Brlić Mažuranić" Strizivojna